Puh och blä lite grann

Just nu är det puh, blä och suck. Jag kan inte riktigt säga varför det är så men just nu är det så. Jag kommer nog att spendera mycket av tiden här uppe på rummt med min dator i kväll.

Men visst det har hänt en rolig sak i dag också, jag läste helt plötsligt på facebook att min pappa har friat till sin sambo. Herregud vad roligt säger jag. Då blir det bröllop snart jippi.

Men som sagt lite pustar idag. Har märkt att mitt humör växlar ganska fort det är liksom inte jämt under dagen. Ena stunden kan jag må ganska bra och för att sedan i nästa må skitkasst. Jag vet inte om jag ska ta upp det med doktorn på ronden på torsdag.

Jag är ju som sagt var "nollad" nu, friheten bara kommer till mig så där. Jag mår bättre om jag får klara mig så mycket själv som jag bara kan. Det var så instängt uppe på 59an och jag mår inte bra av det. Det man gjorde där uppe var att gå från en fåtölj till rastgården för att röka och sen in igen. Inget stimuli för fem öre. Så det är helt klart bättre här ute på Tallis.
Jag hoppas att jag ska få åka på en behandlningsresa till blekinge snart, kanske hem till morfar på besök. Vi får se jag har inte fått svar från dom ännu. För än så länge har jag ingenstans att åka på perm till. Jag ska ju snart tillbaka till blekinge, visserligen inte än på några månader men jag längtar dit.

Nu snart är det kvällsmat, undra vad jag ska få i mig för något. Kanske ett ägg eller 2.  skriver senare om hur jag har det....tråkigt men sant..

kram

ANKi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0