Så kul..

Det är verkligen så kul att äntligen vara tillbaka med bloggandet o så. Jag har ju som sagt mått piss ett ganska bra tag men nu så har det äntligen vänt och jag känner mig bättre än vanligt. Hade ju som sagt vårdkonferens i torsdags då de kom fram till en 12veckors planering för min del. Jag ska jobba med min vikt, ska gå bassängträning borta på rehab, visserligen inte bara för vikten men också för min stackars lilla fot. Sen ska jag arbeta med något som heter ESL- ett självständigt liv, samtal om relationer med H, Återfallsprevention med A och S, Sen hoppas jag också att jag kan komma igång och jobba på bibbaln igen men när det blir vet jag inte kan ju inte på måndagar längre.
Idag håller jag på att tvätta och ska fixa lite på mitt nya rum så att det blir lite hemtrevligt där också. Jag hade det så mysigt i mitt förra rum men detta rummet ska bli minst lika trevligt.
Fortfarande så hostar jag som bara den men jag hoppas att det snart ska bli bättre, har ju fått astma ovan på allting.
Men gud så skönt det är att vara tillbaka igen, allting ska nu bli som vanligt och jag mår bra och det var verkligen ett tag sen jag kände så här, tyvärr har jag fortfarande övervakningsgrad 1, vilket betyder att de kollar till mig lite då och då. Men på Torsdag får allt M plocka bort det så att jag kan börja få tillbaka mina frigångar och stadspermar och allt det som jag hade innan.
Snart är det dags för lunch och det ska bli Tacopaj idag, riktigt gott och underbart att få slippa sjukhusmaten.
Nu så...
kramar till er alla
ANKi


Kommentarer
Heléne

Skönt att du är tillbaka Angelica, det glädjer mig :)

2011-02-20 @ 18:36:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0