Söndag morgon

Jaha, gud vad tiden den går. nu var det söndag igen. Jag undrar vart all tid tar vägen för rätt som det är så har en vecka gått igen. Man hinner knappt blinka förrän all tid bara försvinner och man ska börja om på en ny vecka. Men jag tycker det är skönare med vardagar för då är allt som vanligt, helger är så flummiga och man har inte samma struktur. Visserligen har jag lite att göra på helgerna men det är liksom inte samma sak ändå. Jo, vardagar är helt klart bättre.
Idag ska jag tvätta och städa rummet men jag kan inte börja med det än för än så länge sover alla andra här på Tallis, och som vanligt är jag den enda tjejen som är vaken. Jag sitter här nere och bloggar, tittar lite på MTV eller så läser jag lite. Det är iof ingen skillnad från vardag till helg på den punkten för jag stiger upp lika tidigt ändå, kan liksom inte sova så mycket längre. jag tänkte att jag kanske skulle sova lite längre idag för jag var uppe ända till 21:30 men jag sov inte mera för det.
Jag var aldrig inne på fejjan igår, orkade helt enkelt inte. Blev så himla sur på psykologen och var ganska ledsen efter samtalet med henne. Hon både förstår mig men samtidigt inte. Jag tror faktiskt inte jag vill ha flera samtal med henne för hon kan aldrig säga när vi ska ha dem och då kan det bara bli fel. Hon har liksom en grej kvar på utredningen och det är att hon ska ringa pappa och fråga hur jag var som barn och hon har haft mer än 2 veckor på sig och nu sade hon att hon KANSKE skulle ringa denna vecka men hon visste inte. Jag bad henne bara att utredningen skulle helst vara färdig innan vi har vårduppföljning, jag hoppas innerligen att hon är färdig tills dess.
Ja, vissa människor förvirrar en ganska mycket, men tydligen är det bara att bita ihop.

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0