Tjoho för att städa och tvätta

Det är söndag och jag bestämde förra helgen att jag skulle använda söndagen till att städa och tvätta och ack vad jag ångrar mig nu. Ögonen går i kors så trött är jag men vad ska man göra det enda är ju såklart att städa och tvätta. Men jag hoppas att det går snabbt och det gör det nog för jag har inte så stökigt på rummet förutom skrivbordet och jag har endast två tvättar kvar. Jag hoppas kunna titta på filmen Chicago idag också, bara ligga och slappa i sängen och se en bra film, kan det inte bli bättre en söndag. OOPs nu har jag gått från att känna att söndagen inte är så kul till att den kommer bli ganska trevlig, hmm jag hoppas att jag har rätt.
Jag går från det ena till det andra på en väldans kort tid men det är jag i ett nötskal. Jag kan liksom aldrig bestämma mig och tydligen är det något som vågen har väldigt svårt för.
Nu tänkte jag plocka lite på rummet och göra så att det blir ok att dammsuga och torka av lite.

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0