Varför är man trött när man är pigg??

Ja varför är det så?? Det kan nog bero på att jag stiger upp vid 5 varje morgon och vilar inte under dagen. Vid 20 är jag så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna. Igår kväll tänkte jag att om jag är uppe lite längre så kanske jag sover lite längre också men ack så var ej fallet. Puh för att vakna i ottan.

Så nu har jag sagt hejdå till K från 59an. Hon var här och lämnade medicin idag och sen satte vi oss ner och pratade lite. Hon är en underbar människa och jag kommer verkligen att sakna henne. Men livet går vidare och jag ska arbeta mig ut från SSS i Växjö.

Nu ska jag ta mig en kopp kafe för att se om ögonen lyckas hålla sig uppe ett tag till..

kram
ANKi


Kommentarer
Moster Jane

Herre GUD! Vad jag har undrat, vad har du tagit vägen någonstans? Inte ett liv ifrån dig, bara samtalet, att du hade brutit foten på tallis. Har gått förbi tallis många gånger och undrat!!! vad blev det av Angelica???? Dodde har också varit med på turerna.

Det är ju underbart att du har kommit tillbaka till livet igen och kanske inse att det kan vara både trevligt och jobbigt. Alla människor har det på något vis, men med erfareneter så kan man tackla en hel del och att vara solt över sig själv det lär man sig hela tiden. Du får höra av dig när du har lust, så vi kan träffas om det går. Skönt att foten också håller på att b,li bättre. Vi går mot våren och med den ljusare tider, det kan jag tycka känns bra även för en annan som tycker att den mörka årstriden är för tråkig blä.... Många kramar till dig Gelica, jag tänker mycke på dig, moster.

2011-02-20 @ 19:04:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0