Jag är UTE!!!

Ja vad mer kan jag skriva än att jag äntligen har flyttat. Ute, ifrån murarna och låsta avdelningar. Kan det bli mycket bättre?? Nej anser jag!
Nu sitter jag här i min lägenhet och njuter av ensamheten och av att kunna dricka riktigt kaffe och inte något jäkla kung kaffe. Jag har sluppit mitt LPT som jag dragits med i mer än 2 år, jag är helt fri och det känns så skönt. Jag ska aldrig mera vara bakom lås och bom, ja visst det låter som ett fängelse men det var det också. Fasen 7 dörrar bara för att ta sig in på avdelningen.
Nu får jag göra vad jag vill inga regler bara det sunda förnuftet.
Jag har fått det fint i min lägenhet tack vare pappas sambo (idag blir det fru). Ja Anne har hjälpt mig väldans mycket och det är jag väldigt tacksam för.
Ja och idag ska min käre fader gifta sig med sin Anne, de ska bli Herr och Fru Richardsson. En borgerlig vigsel inne i sölvesborg och sedan middag hemma på Nogersund med nära och kära. Jag ska nog möta upp Anne inne i stan när hon ska bli grann, hon ska sminkas och göras fin.
Men jag vet inte vad jag ska ha på mig ännu, har köpt en klänning till idag men vet inte om vädret blir så himla bra att jag kan ha den på mig. Det är så att jag får lite ont i magen...ja ja
saknar de andra tjejerna där uppe, verkligen väldigt mycket. Men jag hoppas att jag får se dom snart igen, när de blir utskrivna någon dag för jag kommer aldrig sätta min fot i Växjö igen.
Snart kommer nog min kontaktperson in och vi ska snacka lite, annars ha en bra dag..

kram
Angie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0