nedräkningen har börjat

Ja då sitter man här och velar fram och tillbaka. Gårdagen var skit och denna dag må vara bättre men ack tankarna gör mig galen. Jag vet inte vad jag ska göra med dom?? Vill så gärna men ändå inte.
Dagarna som är kvar lär bli dryga som fan. Visserligen åker jag hem nästa torsdag och är hemma till söndagen men sen är det ´bara den 14e som är inplanerad resa till Skutan. Jag hade hoppats på flera turer men de bara hittar på att utsluss ska vara så himla bra. Va fan jag har varit inlåst i mer än 2år nu och jag ska ut i friheten, fasen inte konstigt att jag tycker att det känns lite jobbigt.
Jaja, det ordnar väl sig precis som allting, får bara hoppas att jag kan hållla mig i skinnet...

kram
ANKI


Kommentarer
Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-01 @ 13:57:08
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Hanna

du fixar detta.

Jga finns här för dig dygnet runt.

Kramar

2011-07-01 @ 20:23:02
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/
Heléne

Du kommer fixa det gumman! Och håll dig i skinnet är du snäll, så vi kan ses o fika snart :). Du finns i mina tankar <3 kramelikramkram

2011-07-04 @ 21:25:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0