Snart en dag till avklarad

Ja snart var denna dagen snart till ända. Jag har tvättat och  haft en del med mina kläder att fixa med idag. Igår var mamma och bror här, vi handlade hem lite att käka och hade de mysigt en liten stund.
Tydligen så har jag början till magsår så nu går jag på medicin för det med. Alltid är det nåt.
Imorgon ska jag hälsa på en tjej i Bromölla, vad vi ska göra vet jag inte, det finns inte så mycket att göra där. Gå en promenad kanske.
Annars så är det väl ganska ok i sölvesborg, har dock inte hittat en sysselsättning ännu men jag ska ha möte med den som har hand om det sen ska det me fixas. På fredag ska jag på möte nere på Psyk, inget kul alls, för jag känner lite att det där orkar jag inte med nu men det kanske är ett måste bara för att stämma av hur det är och sånt nu. Vi får väl se vad det är som ska diskuteras och så.
Någon dag kanske jag ska lägga in lite bilder på min lägenhet, jag tycker själv att jag har fått det ganska mysigt, pappas fru har hjälpt mig ganska mycket för att jag ska få det så hemtrevligt jag bara kan.
Igår beställde jag hem lite filmer, snarare 8st men de var alla på rea så det blev inte så dyrt, hoppas att jag får dem imorgon för brevet hade kommit till posten redan idag.
Jag orkar inte direkt skriva ner hur jag mår för det blir bara så himla djupt då och idag är jag inte djup...snarare trött så in i gatan..
ska lägga mig med en bok nu hade jag tänkt...gå ut och ta en cigg, väldigt härligt väder i dag..sol sol sol

kram
Angie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0