blähä blähä

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriv aidag men jag får väl pränta ner något.
Har äntligen köpt klänning till pappas och annes bröllop. Annars händer det inte mycket i växjö. Ska åka hem på perm den 8-10/7 och sen en tur till den 14e och sen blir det utskrivning och av med mitt lpt den 21/7. Såå då är man en fri kvinna igen.
Dagarna har sin gilla gång här men det är ju som det är också. Man snackar, röker och har det ganska blä. Men visst ibland hittar vi på något och har det ganska kul oss tjejer emellan.
Men som sagt var snart blir man fri från detta ställe och det ska bli så himla skönt att slippa alla dessa jävla regler som finns och man får inte göra det och inte göra datt. Blä för sådant.
Men men ha de nice på era vägar

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0