Han gör mig förvirrad

Satt på rastgården idag när våran läkare kommer ut, jag frågar då om han ska skriva av mitt LPT den 21e och jo det ska han. Jag blir så glad att min kommentar är "yes då kan jag festa den 22e". Jag fick då som svar från honom att han tycker att jag ska gå på antabus...no way josé..säger jag bara. Ok jag vill parta lite då och då men inget överdrivet och bara för det tycker jag inte att man ska gå på antabus. Nej nej nej. Jag vill leva så fritt jag bara kan och få bestämm alite hur jag själv vill ha det. Jag kommer att festa och jag kommer att klara av det. Jag vill inte ha något sådant hängandes över mig hela tiden.

Bajs på det.

Snart är det den 21e och då blir jag en fri kvinna igen, det var ett tag sen man var det men nu ska det verkligen bli av liksom. Både jätteroligt men samtidigt lite skrämmande. Vad fan pratar man om ute i det fria, jag tror ju verkligen inte att man snackar som vi gör här inne. Här är det ´ganska hårt, det går absolut inte att vara pryd eller fin i kanten om man är på våran avdelning.

Nej nu ska jag försöka ändra adress...måste göra det innan fredag...hmm

kram
ANKi


Kommentarer
Psykparfait

Du bruden, inte fan behöver du vara så fin i kanten på utsidan heller. Du kommer givetvis att träffa på dem som förväntar sig ett finikantande men om det är så det ska vara så kan du också vara utan dem. Det gäller att sålla och filtrera. Dessutom, vem har rätt att säga vad som är rätt eller fel sätt att tala på och omkring saker? Ta't som det kommer och vad den bästa versionen av dig själv som du bara kan och orkar vara. Det kommer att variera från stund till stund, dag till dag, men så får det också vara. Hepp!

2011-06-29 @ 14:52:03
URL: http://psykgarderoben.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0