Helgen= permis

Jepp denna helg ska jag hem till far och anne på perm. Jag kommer att vara hemma från fredag till måndag och även under denna helg ska jag besöka skutan som kommer att bli mitt boende framöver. Dock är ej dag bestämt då jag ska flytta men vi ska ha ett möte snart då detta bestäms.
Min lägenhet var super duper, ganska stor så jag får köpa in lite möbler och sånt.
Personalen där verkar vara trevlig och vi lär nog komma bra överrens.
Jag har också egen ingång till min lägenhet så jag kan liksom få vara ifred men jag har också en dörr in till boendet om det skulle behövas. Det kommer att bli konstigt att lämna denna miljön till något fritt liksom. Jag har ju varit här ett tag så...Tänk bara en sådan sak att kunna gå ut när man vill och få röka när man vill.
Jag kommer inta sakna SSS men jag lär sakna personer som jag har träffat här och vänner som man har fått för livet. Alla är så snälla och goa att umgås med. Men att vara på en sådan här låst avdelning tär på en också. Jag är redo att komma ut i det fria. Redo för ett liv!!

kram
ANKi


Kommentarer
Hanna

Härligt att höra.

Bra kämpat du är super stark,

Du kommer fixa detta.

Tror det är bra att mellan landa på

ett gruppboende så länge.

Stort steg i rätt riktning.

kramar

2011-06-02 @ 17:09:24
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0