Jag vet ingen som är som jag

Just nu håller jag på att förlika mig med att ingen är som jag, att jag ska vara jag och ingen annan är som jag. Jag är unik och jag tycker om mig för den jag är. Men sen att vissa går och säger att jag är fet gör mig inte glad, jag vet att jag har lagt på mig en jävla massa men jag har svårt att få bort dem. Fan och nu vill jag bara banta bort allt för att bli så smal som jag var för 2 år sedan. Nej dumt av mig, jag hoppas att jag kommer må bättre snart angående den biten.
Tyvärr har jag också fått höra att vissa inte tror att jag har förändrat mig, att jag kommer trilla dit igen och då blir jag så ledsen. Då vill jag bara göra mig illa och dra från allt. Varför ska det behöva bli så. Jag känner att jag är ganska sårbar men jag vill inget hellre än att bli bra. Frisk och så att jag slipper vara inlagd hela tiden. Jag har denna omgången varit inne mer än 2 år och det räcker och blir över.

men fasen att vissa männsikor ska sänka mig som tusan...och detta är släktingar. Varför tror dom inte på mig??? Är det någon som tror på mig?

kram
ANKi


Kommentarer
Karin

Jag tror på dig! Om du vill tror jag att du kan!

Saknar dig. Hoppas vi ses snart.

Krameli, kram

2011-06-19 @ 17:21:18
vienna

JAG TROR PÅ DIG!!! Styrke KRAMAR :) ta hand om dig,låt ingen sänka dig med fördomar..eller är din släkt rädda för att du ska misslyckas igen.Då ska du allt visa vem Angelica är idag. :) :)

2011-06-19 @ 18:38:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0