aj aj aj

Pjukade vid lunchen idag. Vad det berodde på har jag ingen aning om men mådde illa gjorde jag och allt kom upp. Sen fick jag värsta smärtan under bröstet. Hade ju redan ont där eftersom jag hostat så länge men nu är det hundrafalt värre. Varje liten rörelse gör ont, det gör onta att andas, röka till och med när jag ska torka mig på dass..hihi men ack så ont det gör.
Hela eftermiddagen låg jag i sängen fall i fall det skulle varit kräksjukan, och jag missuppfattade hur länge jag skulle vara på mitt rum men till slut kom personal upp och då kunde jag ju säga att jag inte pjukat mer, alltså fritt fram att gå ner. Och det var en himla tur eftersom annars hade det varit isolering på rummet i 48 timmar efter sista gången man hade pjukat. Jag hade nog aldrig pallat det. Visserligen hade jag fått kolla på film eller nåt, ok jag hade haft datan me men fy fan för att sitta isolerad. Nog om pjukningar.
OH herregud klockan är halv 9 och jag är fortfarande vaken och ligger inte i säng. Vad händer??? Ja ja, någon gång måste jag bli gammal nog att inse att nattetid inte är vid 20.
På måndag flyttar 2 tjejer härifrån och det kommer bli lite tomt utan dem men de är ju bra att de blir utskrivna såklart.
Nu ska jag gå ner till de andra...

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0