AMPS-utredning färdig

Äntligen är denna utredning färdig, gjorde komplementet idag som L ville ha, vilket bestod i att laga pasta och värma en färdig sås. Vad nu dett ska vara bra för det vet jag inte men de vill väl kolla hur jag funkar i köket, en undran är bara om det inte hade varit bättre att laga något från grunden och inte något som redan var färdigt. hmm
Ja ja, var på syterapi innan också, lagade 2 byxor sen hann jag inget mer där idag.

Snart flyttar 2 tjejer härifrån så frågan är nu vilka som ska komma ut hit från avdelningen, ingen vet men det lär väl inte dröja så länge förrän de rummen är tagna.

Jag fick lov att träffa pappa, Anne och Dennis, de ska komma hit till Växjö på besök. Troligtvis blir det nästa vecka på torsdagen. Nu till de dumma, jag ska skriva en planering om detta, vad syftet är med att de kommer hit. Jag fattar inte riktigt men men det är ju läkaren som bestämmer.

Nu ska vi snart käka, i kväll blir det hamburgare med bröd och diverse sallad.

kram
ANKi


Kommentarer
Hanna

Jag förstår dín fundering ang

detta med maten. Men jag skulle nog

också fundera varför man inte gör iallefall

köttfärsås. Som man får göra lite mera i,



Hoppas du får en bra helg.

Jag tänker på dig,

Förresten får/kan man skicka

ett brev till dig?

kramar

2011-03-04 @ 21:15:11
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0