Blandning av allt

Att min hosta inte vill lägga sig. Jag hostar iof inte lika mycket längre men den finns där. Nog om äcklig hosta.
Igår var ju jag på bio och såh "hur många lingon finns det i världen". En väldigt fin film, man båda skrattade och fick nära till tårar. Ett uderbart gäng de där från HUDIK. Hade också varit roligt att få se dom live någon gång.

Om en vecka åker jag på beh.resa hem till blekinge och förhoppningsvis så är vädret finfint då. Jag hade tänkt att ta kameran med mig så att jag kunde få några fina Nogersundsbilder.

jag vaknar ju lika tidigt som vanligt och jag tycker inte det är kul längre, jag vill också kunna sova fram till 8 iaf. Men det blir aldrig så.
Och min hjärna den arbetar som vanligt med konstiga tankar och udda tankar som dyker upp. Jag undrar hur en hjärna fungerar när man har lite spöken i den??

AH, det här blev inget direkt kul inlägg...orka liksom inte komma på något kul att skriva..

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

Hoppas du ändå får en bra dag !

2011-03-21 @ 07:44:15
URL: http://somethingyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0