Dagen idag är morgondagens igår

Ja så var det söndag och allt är stiltje, nej kanske inte allt. Jag ska gå på bio om någon timme, hoppas att filmen är bra.
Annars idag så tvättar jag och städar, inget direkt som är roligt och för en gång skull så är mitt rum nästan för rent för att behövas städas idag.
Mycket om och rumt omkring men ändå så borta. Det kan man väl säga att jag är men jag är ändå nära för att förstå. Mycket som rör sig i min hjärna, tankar som flyger omkring och jag förstår inte mycket utav dem men jag gör mitt bästa för att allting ska fungera.
När det liksom är kaos i min hjärna så blir jag allt och inget. Ofta tar jag min mobil och ringer runt till folk bara för att ha någon att prata med. Jag känner mig så ensam att jag bara måste göra så. Det är liksom kul och skönt att prata med folk.
Jag hoppas på ett bättre tänk hos mig men det går liksom bara runt runt i min hjärna så jag måste trava runt i tankar hela tiden..
Nu ska jag nog prata med en av mina kontakpersisar...undra vad jag ska säga hmmm

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0