Det får duga

Som sagt, jag är trött på allt som handlar om utredning och diagnos att göra. jag skiter i om jag har en diagnos. Jag säger att jag inte hör några röster, men ja vad ska man istället säga när jag inte vill prata om dom. Min ESL vet jag inget om (ESL står för "Ett Självständigt Liv"). jag vill klara mig själv utan någon somhelst hjälp från psykiatrin. Jag vill nu ha egen lägenhet där jag kan göra vad jag vill. jag vill bort från Växjö och hem till Blekinge istället. Jag har inte här att göra. Vi säger nu att jag är frisk och att allt är som det ska. Inga mera frågor och inga mera sk behandlingar. Jag ska härifrån snabbt som tusan. Ingen ska få tvinga mig kvar. Men jag vet samtidigt att jag måste vara kvar fram tills att doktor M skriver ut mig. jag bara hoppas att det är snart. Idag ska jag prata lite med någon ur mitt team och säga att jag kommer leta lägenhet själv. Jag ska inte bo på något jävla boende. det får gå som det går helt enkelt. Orka bry sig liksom.
Bort från Växjö och hem till Blekinge. Kosta vad det kosta vill.

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

Hoppas du gör rätt val !

tack vännen.

desamma !

kram

2011-03-09 @ 07:36:04
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Vienna

Är det möjligtvis DR Marek du menar? Eller någon annan kanske. Har träffat dom flesta läkare i hela psykiatrin i växjö. Men är det Marek du menar så är jag lugn för han gör verkligen rätt bedömningar. Den bästa läkaren dom har förutom att han är lite stressad och upptagen emellanåt.! Kram på dig och hoppas det ordnar sig för dig!

2011-03-09 @ 17:54:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0