Gå aldrig i ingemansland

Nej just det gå aldrig dit för det är så svårt att ta sig därifrån.
Jag har så mycket virr varr i min hjärna att den kanske kokar sönder. Tänk att klockan snart är 21 och jag är fortfarande uppe. Jag har inte känt av än att jag är trött. Jag hoppas att jag kan vara vaken en stund till. Idag har jag lagat mat och suttit framför datorn, sen har jag bara sprungit upp och ner i trappan för jag har haft myror på fler än ett ställe...både ben och armar. Att det aldrig ska lugna ner sig. Ibland undrar jag hur mycket en hjärna egentligen klarar av, för jag tror det är ganska mycket. Även med lite kaffe i knoppen så blir det ingen förändring. Jag hoppas snart att jag kan vara en fri bird som kan flyga omkring i landet och hälsa på alla fina vänner, ja många bor ju i skåneland så jag far väl dit där först.
Hmmm om myggor anfaller, ja då ska jag ta och uppsöka närmsta ufo för undsättning, jag förstår ju att man måste ta skydd, ja det är tur jag inte bor i norrland och upp där för där finns det en himla massa mygg coh då skulle det nog också finnas en hel del ufon också.
Ja det är virr varr i min hjärna och jag hoppas att det snart går över, ja får det iallafall lugnt på nätterna då jag sover men jag hoppas att det blir ännu lugnare när jag är uppe för jag skulle behöva ha lite vilotid på dagen också och imorgon ska jag tvätta och städa då blir det inegn vila men jag får heller inte glömma attjag ska på bio på eftermiddagen...
nej jag vet inte mer vad jag ska skriva..

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0