Helg igen och jag har inget roligt att skriva

Helg igen och det är lördag, dags för matlagning. Annars är det inget mera idag som ska ordnas eller fixas. Jag ska helt enkelt bara sitta med en bok eller kolla in någon av de nyinköpta filmerna. Ja eller sitta framför datorn och leka lite.
Men jag har inget kul eller spännande att skriva om. För just nu händer det inget som är vettigt, det flyter liksom på och jag väntar mera tills att det blir onsdag och vårduppföljningen ska vara. Då kan jag nog säga att jag har något att skriva om.

kram
ANKi


Kommentarer
Hanna

Det är bara skönt att läsa att du skriver och har

det helt okej.

Jag är med inne i en bloggtorka perjod. Även om man har något att skriva om så vet man inte

Hur eller vad man ska skriva iallefall.



Lagar du mat varje lördag? Eller har ni olika dagar som ni turas om att laga mat?

Kramar Hanna

2011-03-12 @ 10:08:26
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/
Hanna

Om jag kan så klart jag hjälper dig.

Men vad menar du med enklare?

Kramar

2011-03-12 @ 15:21:31
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0