Hur ska denna dagen bli??

Jag gick och lade mig igår vid 20-tiden dock att säga med en bra bok i handen. Jag ville inte vara vaken längre, ville bara sova och glömma alla bekymmer. Jag kände mig som om jag var i en bubbla och inte kunde ta mig ut. Allting kändes så hopplöst, jag hade jobbiga tankar som liksom inte ville släppa. Boken hjälpte mig att bli ännu tröttare och till slut så släckte jag lampan och somnade så fint.
Dagen idag började lite efter 6 med en cigg och en kopp kaffe samt den lilla boken i hand. Morgonen har jag ängt åt läsning men nu också tvätt och lite städ på rummet. Jag väntar iof med att hämta upp dammsugaren men jag vill bli klart med rummet innan lunch. Vid 13 idag ska jag gå in till kliniken och k4-huset för att få Nada-behandling, det är när man sätter nålar i öronen och det ska vara bra för ångest mm mm.
I fredags hade L ringt till B på syterpin och sagt att hon och en psykolog ville prata med mig, jag undrade såklart vad det var dom hade att säga mig men det handlade bara om "vardagssamtal", en slags gruppterapi där man pratar om vardagsamtal. HMm vet inte om jag ska gå den men kanske, får höra med mitt team mera imorgon.
På onsdag gäller det, då kommer blekinge-landsting hit samt hemkommunen, dock inte karlshamn utan sölvesborg men det enda jag kan säga till dom är att jag nu står skriven i karlshamn så de kan inte tvinga mig att bo i sölvesborg längre..HA!
Nej nu får jag nog gå ner och kolla min tvätt för att sen ta fram besten sen (dammsugaren)..

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0