Karlshamn it is!!

Nu är jag äntligen karlshamnsbo, eller jag bor ju inte där än men jag är skriven där. Än så länge hemma hos mamma men snart ska ju jag också bo där men vart vet vi ännu inte. Jag hade ju vårduppföljning igår och det gick väl sådär. De hade himla massa folk med sig från sölvesborg men det var ju bara att säga nej angelica ska inte bo där och dom fick gå ut. När jag kom in i mötet så hade det ju pratats en del och jag fick inte reda på så mycket om vad de hade pratat om, men iallfall. de har en mellanvård i västra blekinge dit jag förmodligen kommer bli knuten till. Där har de olika grupper och lite sånt, kanske hade de bildterapi och det är jag väldigt sugen på att gå, de hade också ESL vilket ju jag ska ha här i Växjö men det har liksom inte blivit av. Och det kan jag vara ganska sur över för jag har väntat på att vi ska boka in möten om det men det blir liksom aldrig så jag går ju bara och väntar och väntar. Lite arg får man ju faktiskt bli.
Idag var jag på ronden men det var liksom inte så mycket. Jag var klok och förnuftig men det säger mig inte så mycket, visst jag kan tala för mig men det är ju inte mina vardagssaker. I vardagen har jag vissa problem som inte funkar men jag får väl lära mig dom för jag är ju så himla klok och förnuftig...

Idag fick jag reda på en sorglig sak och det var att min kontaktperson ska sluta, tårarna bara sprutade. Jag blev så himla ledsen. En person som verkligen har brytt sig om mig och hjälpt mig på bästa sätt, hon ska bort liksom. okay nu får jag det att låta som om hon ska dö men det ska hon ju inte...hon har fått ett nytt jobb. Jag bara hoppas att jag hinner flytta före henne, hon har två månader kvar här. Ja allt blev så jobbigt. Jag är fortfarande ledsen.

Annars så flyttar det ut en ny tjej hit idag, jag hoppas verkligen att hon ska trivas. Nu ska jag ta och ordna lite kvällsmat och sen är det städa toaletterna som gäller, samma visa måndag och torsdag...

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

det kommer du klara ändå !

även om det känns tungt. du fixar de.

kram

2011-03-17 @ 18:47:43
URL: http://somethingyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0