Kvällen börjar nå sitt slut

klockan är någon minut över nio och jag är trött, varit uppe ända sen 06:00. Visserligen har jag vilat idag men det hjälper inte direkt, jag blir lika trött ändå vid den här tiden. I natt jobbar E och jag hade tänkt att hon skulle få massera mig lite eller ja klia mig lite på ryggen. Först ska vi iof laga ett par byxor som är sönder i fickan så hon har med sig nål och tråd.
Nu sitter jag här nere i matsalen vid datorn och skriver, dricker kaffe och som sagt jävligt trött, förhoppningsvis så är de snart klara med rapporten.

Äntligen är det torsdag imorgon och pappa och dom kommer. Lite kvalitetstid med la familia.
men imorgon är det också dags att städa toaletterna, vilket inte är så roligt, man kan ja ha roligare saker för sig.

Ja, snart är det natti natti men kanske man kan iaf vara vaken till 22, då kanske jag sover lite längre...tror visserligen inte det men man kan ju hoppas..

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0