Längtar hem till blekinge

Nu är längtan hem väldigt stor. Jag vill bara hemåt hela tiden, kunna gå vid havet och samla snäckor. Sitta vid en klippa i Karlshamn med en öl i handen. Grilla lite, kanske ta en tur till skåneland och hälsa på vänner. Strosa i staden med mamma.
Ja allt vad jag kan göra hemma i blekinge. Jag skulle kunna skriva en lista som är väldigt lång men det skulle ta allt för mycket plats. Men i högsta grad så saknar jag Listelandet, mina släktingar...oj listan var det ja..
Idag fick jag det efterlängtade personbeviset, jag står skriven i karlshamn och tydligen är jag ogift också hihi.

Tänk om en vecka så åker jag till Listerlandet, hem till morfar och Inga-Maj och alla hundar. Jag längtar. Jag hade en tid då det var lite struligt, då var jag nästan 2 veckor hemma hos morfar. Jag fick göra det de gjorde men jag hade lugn och ro. Gick promenader med Inga-Maj och hundarna varje morgon. Inga-Maj bankade i elementet när jag skulle stiga upp. Mycket prat blev det också, det var också då jag började min bloggning. När kan det ha varit ?? kanske 08..
Men som sagt hem till dom på måndag, jag får icke glömma min kamera för det ska bli härliga nogersundsbilder och listerbilder.

Igår var ju jag på bio, och jag har sökt efter en låt som var med i den men jag kan icke komma på vad den heter..den sjungs av gänget på begravningen..Någon som vet??

Jag hoppas också att det ska bli ett möte med Karlshamns kommun och psyk. Jag vet ju ännu inte vart jag ska bo och jag kan bara säga att jag börjar bli otålig...möte NU tack..

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

sv:

Oj de var många hehe så många har inte jag.

tack, de gick .. bra ..

2011-03-21 @ 16:17:17
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Johanna

Tänkte säga hej och att Jag hoppas du får som Du vill, och får flytta hem snart!

2011-03-21 @ 17:54:55
URL: http://abnormal.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0