"Liten" vovve är här idag

Ja kanske inte så liten, en riesen som heter Exit. han är sååå söt. Det dumma är bara att jag ska vara på syterapin idag så jag ser han inte så mycket. Det är nu på morgonen och sen en liten stund när jag kommer tillbaka. Han har en "bror" också som brukar vara med här på Tallis, han heter Ries. Men när jag säger den lilla så kan jag också tala om att han väger 45kg och är inte så liten,
en liten bild..



Jag älskar hundar, de är så underbara. När man är ledsen så känner de av det. En gång när Exits "bror" var här så satt jag vid bordet i matsalen och grät. Då kom han och lade sitt huvud i mitt knä och tittade upp genom den lilla luggen han har. Sen kollade han på mig så, och jag bara smälte, Ok sa jag du ska få en ostbit och sen så kändes det som om alla bekymmer i världen var slut liksom.

Annars så har jag sovit lite längre idag, fram till nästan halv 7, men det känns som om mina revben håller på att ta kål på mig. Idag känns det som en ångvält har kört över mig, så jag fick ta mig en brufen för att ens kunna röra mig något sånär.

Idag har jag som sagt syterpi och sen i eftermiddag ska jag på social träning, det är väl hur dagen är...

kram
ANKi


Kommentarer
caroline

Hundar är fantastiska.

utan Tilda hade jag inte levt.

Älskar min lilla skruttvovve =)

2011-03-11 @ 08:03:10
URL: http://carolineshemligatankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0