Lunchen avklarad

Fan vad jag är arg på min dator, den funkar inte. Eller rättare sagt så funkar inte mitt internet så jag får sitta nere i matsalen vid den datorn. Inget kul alls. Jag pratade med 3 och de sade att jag skulle gå till deras butik så skulle de hjälpa mig men det kan jag inte göra förräns på torsdag då pappa och dom kommer. Så då ska den uppgraderas, punkt slut.
Jag är så arg nu att jag inte vet vad jag ska skriva mera...arg arg arg

iaf jag ska på möte snart, gå in till kliniken, bakom murarna. Träffa arbetsterapeuten och psykologen. Vi får väl se vart det leder, jag vet inte vad jag ska säga men jag hoppas att det blir bra.

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0