Lycka, fortsättning...måndag morgon

Först, måndag morgon. Jag gick upp vid 06 som vanligt, ingen direkt sovmorgon här inte. Jag var så trött igår att jag inte orkade skriva klart om LYCKA..

Ja vad är lycka egentligen, är det att ha så många saker som möjligt eller är det att må bra??? jag tror att det kan vara båda delarna. Kanske inte ha så många saker men att tillföra sig en del nya saker i hemmet, garderoben eller nåt. Jag blir glad av att handla något, kompletera till min garderob eller kanske köpa mig ett par nya skor. Det kan bringa lycka hos mig iaf för ett tag. Men lycka kan också vara att må bra, att ha ett bra välbefinnande. Att jag har en familj som bryr sig om mig.
Men lycka kan ja vara allt faktiskt, vi ser lycka på så många olika sätt. Det som är lycka för mig behöver inte vara det för dig, allt är så individuellt. Så jag kan inte sitta och säga vad lycka är för det är upp till var och en.
Men tänk efter lite, Vad är lycka för dig??

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0