Lycka??

Vad är lycka egentligen. Lyckan var ganska nära för mig men ändå inte. Det hände en sak i november. Och jag ville, men sen. Jag vet inte...gud vad jag talar i gåtor men jag vet inte vilka som läser detta så jag vågar inte säga allt.
Pratade med lisa idag på fejjan, hon vet. Och jag hoppas inte att hon säger detta till någon nu för då ligger jag risigt till. men jag tror inte att hon gör det.
Lycka var de ja..
Ibland känner jag mig riktigt lycklig, så lycklig att jag bara pratar och pratar hela tiden och ibland så finns lyckan väldigt långt borta och då vill jag bara skada mig men nu har jag kommit till den punkten att jag inte gör det längre. jag är ett steg närmare livet om man kan säga så.
AH jag skriver mer om detta senare..måste kolla solsidan..

kram
ANKIi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0