Måndag morgon

Denna dag kommer att innehålla lite saker, först ska jag och L åka till City Gross och sköta inhandlingen för denna vecka och sen i eftermiddag är det dags för återfallsprevention. I kväll är det städa toaletterna som gäller jippi..NOT Det är väl praktiskt taget hela dagen.
Igår när jag var på Nada-behandlning så fick jag 2 nejlikofrön satta bakom örat, det skulle hjälpa mig med min sömn, visst jag sov hårdare men inte fan hela natten, jag vaknar flera ggr/natt och det hatar jag. L sade att det hade med åldern att göra, när man blir äldre så sover man tydligen så. Men fan såååå gammal är jag väl ändå inte???
Igår var jag riktigt sur på denna klinik och Tallis också. Vi har inte gjort ett skit tillsammans här ute i helgen, inte något och så är det varje helg. Vi gör liksom inget. Och då går man och drar är hela tiden och ser inget annat än dessa tråkiga väggar. Jag har tur som har en dator men dom som inte har det....Jag vill hem till Blekinge NUUU!!
Jag ska be dom på vårduppföljningen att det är på tiden att de tar hem mig nu för nu orkar jag inte vara i Växjö längre. Mission completed liksom!!
Idag fyller mamma också år och Hanna, så grattis båda två!

kram
ANKi


Kommentarer
Hanna

Tack vännen för dina gratulationer.



Hoppas värkligen du får komma hem snart

och slippa växjö.



Kramar Hanna

2011-03-14 @ 15:10:55
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0