"Nu ble de kväller"

Ja då sitter man här vid datorn igen och skriver. Dagen har både varit seg och inte seg. Jag har hunnit läsa ut en bok och jag har haft samtal med min ena kontaktperson. Det var mycket diskussion om gårdagens bravader och telefonsamtal med skatteverket. Så här ligger det till, Jag ska skriva mig i karlshamn hemma hos min moder för att slippa bli tvingad att bo i Sölvesborg. En ort som jag absolut inte vill bo i. Detta ärende hade efter en del upplysningar nått skatteverket den 8e mars, det som nu hände var att det fattades 4 siffror, lägenhetsnumret. Jag ringer sen som en ståhej för att få fatt i dessa till alla möjliga personer. Till slut fick jag detta himmelska numret och ringer återigen till skatteverket, jag måste då tillägga att jag stått i telfonkö nästan en halvtimme varje gång jag ringt dit. Jag lämnade sen över numret till "den snälla tanten" och hon lovade att skrivningen i Karlshamn skulle ske snarast möjligt. Så nu sitter jag och väntar på att detta ska ske..hmm kanske lite tråkig läsning, men detta har tagit mycket del av mina tankar den senaste tiden.

Imorgon är det vårduppföljning, landstinget och kommunen kommer hit för ett möte, sen hur det går på det mötet har jag hundra olika senarier..hmm kontrollfreak kanske..skriver om hur det gått imorgon.

Nu ska jag snart tjitt tjatta med E som jobbar natt, hon gick precis in för att få lite rapport..undra hur lång tid den tar idag??

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0