Sorry

Jag måste säga förlåt för att jag inte har skrivit på ganska länge, jag har verkligen varit dålig på att skriva men jag ska försöka bli bättre.
Förra veckan blev det så att jag fick frigån och stadsperm på torsdagen. Så efter att jag hade haft vardagssamtl så tog jag min handväska och cyklade ner till city, äntligen fri var min tanke och cyklade sjungandes. på stan ville jag bara känna av friheten och gick bara och småkollade lite varstans, visst blev det lite inköp men inget stort.
Annars i helgen har det inte hänt något speciellt, i fredags hade vi lite mys med chips, godis och frukt. Härligt att umgås med de andra tjejerna.
I lördags så lagade jag mat, det stod wok på matsedeln. Men när vi kom till köttet så tog det stopp, det var för jävla segt att jag tyckte inte att det gick att äta men vi försökte med lite allt möjligt, till slut så stod jag och plockade ut köttet från woken och lade det i en skål för sig, alltså man fick äta köttet på egen risk.
I söndags så var jag en tur på frigång med kameran i högsta hugg. Jag och kameran är trogna vänner, jag fotar allt, ser något litet i det mesta.
Idag, måndag ska jag på behandlingsresa hem till lister. Först ska vi besöka morfar och Inga-Maj, efter det blir det en fika hemma hos pappa. By the way så ska pappa och Anne förlova sig idag. Och en annan rolig sak är att min moster kommer också hem till morfar idag, så det blir lite av en släktträff.
Nej nu ska jag vänta vidare på diverse personal för vi SKA åka vid 10.

kram
ANKi


Kommentarer
vienna

önskar dig en trevlig resa och en fin dag. Kram om jag får skriva det :-D tänk så skönt när du får flytta snart..till ett eget liv.:en nystart. Du kommer känna en lättnad..säkert. Du får folk omkring dig som hjälper dig och som du kan vända dig till och sen alla dina nära och kära..familj och vänner. Tänk att du snart är där..:-)

2011-03-28 @ 10:18:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0