Tisdag Morgon

Ja då var det tisdag då, inte mycket att göra denna dag. En ny tjej flyttar in på Tallis och jag ska på möte med arbetsterapeuten och psykologen i eftermiddag.
Upp steg jag vid vanlig tid, 06:00, har väl sovit sådär, inte toppen och inte dåligt.
Men trots allt ska gudarna veta att jag saknar K, hon har stått mig nära en lång tid, nästan enda sen jag kom upp hit till Växjö, så helt klart så känns det tomt när hon inte är här. Visserligen vet jag att hon är på ett bra ställe men ändå..
Igår var det väldigt tyst här på Tallis, det märktes att två personer flyttade härifrån. Jag satt ensam vid TV:n och kollade, brukar ju alltid ha sällskap där...men nu så var det bara lilla jag.

Ute skiner solen idag, än är det iof lite minusgrader men solen tittar fram.
Hoppas ni alla får en skön dag med kanske en härlig promenad i solen..

kram
ANKi


Kommentarer
Hanna

Tyvärr brukar det bli tomt när folk flyttar., Det minns jag väl från den tiden jag bodde på behandlingshem,

Jag känner en tjej (J) som ska flytta till rättpsyk där du är.

Om det var förra veckan eller om det är denna vecka minns jag inte,

En helt underbar tjej iallefall.

Kanske inte att hon hamnar just på din avd. För som jag fattat det på dig så är det olika avdelningar.



tänker på dig,

Styrke kramar Hanna

2011-03-08 @ 09:52:48
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0