Tisdag

Jag har verkligen bloggtorka jag har liksom ingen aning om vad jag ska skriva om. Innan hade jag tusen saker jag kunde skriva om men dessa saker har blivit så mycket mera komplicerade. Allting är så komplicerat nu förtiden. Jag orkar liksom inte så mycket mer. Jag vill bara hem till sköna gröna blekinge. Tack o lov ska jag hem till Morfar och Inga-Maj den 28e, visserligen tillsammans med personal men jag får en tur till blekinge. När jag är där nere på Lister så ska jag också passa på att åka till farmors och farfars grav, jag kan inte fatta det att det är mer än 1 år sen farmor somnade in. Men det var fint, hon var i sitt hus vid havet och hade utsikt ut över hamnen och havet ända in i det sista. Begravningen var väldigt fin, kistan var fin men många tårar fälldes.
Ja minnen som hårdast sitter fast..

Nu ska jag snart ha samtal med H, lite veckosamtal som vi kallar det. Jag vet iallafall vad jag ska prata om, jag har en hel del funderingar..ohhh det kan jag skriva om senare i kväll...

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0