Torsdag Morgon

Vart tar alla dagar vägen egentligen?? Jag bara undrar. Nu är det torsdag och snart är helgen här igen. Idag ska jag träffa La Familia, och troligtvis så ska vi åka till Grand Samarkand, det har ju verkligen blivit stort där borta, en himla massa affärer och en massa restauranger. Sist jag var där så handlade jag en baddräkt men då skulle de inte öppna en del affärer och sånt förrän dagen därpå. Men visst det blir bättre att gå där än att befinna sig inne i stan idag för det är ju en klass1 varning här i kväll, och det blåser redan något ordentligt. Blåste nästan bort när jag var ute och rökte.
Personalen här är så trötta när de kommer på morgonen, en hade varit i sin egen värld idag när hon körde hit så hon hade kört vilse men visst hon hittade hit, hihihi.
Jag sov ända till klockan var 06:20 idag, lite sovmorgon men jag var vaken lite längre igår. Jag satt uppe och väntade på nattpersonalen men rapporten tog en bra stund igår så jag hann bli superduper trött. Men jag fick lite kli på ryggen av henne vilket var himla skönt.
Annars inte så mycket mer på schemat idag, jo städa toaletterna vid 10 så jag slipper det när jag kommer tillbaka i kväll. Jag får vara ute ända till klockan halv 8 men det lär ju inte bli så för pappa och dom har ju hund. Och jag får inte glömma min kamera för jag måste ju fota när jag har så fint besök.
Nu ska jag upp och byta kläder, eller ja byxor. Ha en bra dag..

kram
ANKi


Kommentarer
Hanna

Hoppas du får en trevlig stund med din

familj och hittar något trevligt i affärena kanske

Hoppas du inte glömde kamran som sagt,

Kramar

2011-03-10 @ 14:22:19
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0