Trött..snark

Jag sitter nu på mitt rum och bara längtar efter att gå och lägga mig men jag hade tänkt stanna uppe iallafall tills E kommer, hon börjar vid 21.
Det har varit en kanon dag med familjen, ja vi blir ju snart "riktig" familj eftersom pappa och anne ska gifta sig i sommar. Ja, vi var och käkade inne i city på La gondola, ingen kanon restaurang men helt ok mat, jag kan liksom inte så mycket om restaurangerna här inne i stan. Efter vi varit och käkat så gick vi i några affärer men sen drog vi till Grand Samarkand, helt otroligt vad stort det har blivit och större ska det bli. Nu kan jag bara säga att jag har ont i min lilla fot och jag hoppas det går över tills imorgon för då ska jag ha socialträning med P. Vi ska bara ta oss en kopp kaffe och sen måste jag köpa mig ett par byxor vilket inte inhandlades idag.
Imorgon har jag också syterapi på schemat, ska fixa och dona lite med min kära skinnväska, jag hoppas att den blir färdig snart, iallafall till våren eller sommaren om jag har tur.
I kväll är det inget på Tv, så det är yttligare en orsak till att man kan gå och lägga sig tididgare. pust stön och snark..

kram
ANKi


Kommentarer
Hanna

hoppas det gick bra på syterapin och

socialträningen idag.

Tänker på dig vännen,



Brecet är på väg. Håller på att skriva det

men är lite mycet med saker hela tiden inplanerat

Känns det som,

Men det komemr komam det lovar jag dig,

Kramar

2011-03-11 @ 15:39:36
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0