Vad ska hända??

Detta undrar jag, vad ska hända med mig? Ska blekinge landsting säga att de tar hem mig nu till blekinge eller kanske de säger att jag ska stanna kvar med ett förlängt vårduppdrag. Jag hade ju blivit glad om de sagt att jag nu skulle flytta till avdelning 21 i karlshamn men efter vad som hände där så tror jag inte att de vill ta emot mig där nere. Men iof jag kan ju alltid hoppas. Om inte så ska vi ge ett förslag på några ställen jag kan tänka mig att bo på, vissa ligger i Karlshamn och sen finns det kanske några i skåne. De i skåne kan jag ju tänka mig men kanske inte någon längre tid.

En annan sak, jag tror jag har oroat en kompis lite för mycket. Jag vill inte att hon ska vara orolig att jag skulle må så dåligt att de flyttar mig igen för så är inte fallet. Jag klarar mig bra här ute på Tallis, visst de finns dagar då allt är åt helvete men jag klarar det ändå. Ibland med hjälp av lite medicin och ibland med hjälp av personalen.

Idag har jag inte haft något på schemat, skulle haft bassängträning idag men det var inställt men imorgon ska jag ha kul för då kommer lilla pappa och anne samt dennis upp hit för att hälsa på mig. Och jag har tur för de kommer på eftermiddagen och då slipper jag ronden och träffa läkaren. Och det kan jag säga att jag är glad över för den läkaren är inte mycket att ha.

Jag hade ju problem med min dator igår men senare på kvällen så funkade den igen, frågan är nu om jag ska ta den till butiken för att få den uppgraderad eller om jag ska vänta, det hade ju varit toppen om jag had ekunnat få den att gå lite snabbare. Lite högre hastighet på bredbandet. Ja ja vi får se vad jag gör imorgon. En annan sak är ju att jag inte får glömma min kamera imorgon, då kan det ju bli lite bilder här igen. Jag får ju inte gå ut själv, bara mellan de olika aktiviteterna jag har. Så eftersom det är så kan jag ju inte ha kamera med mig.

Det är jävligt lugnt här på Tallis, de flesta är på sina rum och filurar, precis som jag. Sakanr K men också T och S de två som nämndes sist flyttade ju förra året i slutet men de hade varit här sen jag kom. Tur att fejjan finns..

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0