Vårduppföljning bland annat

Iadg är det dags för den sk vårduppföljningen. Jag kan inget annats än att säga att jag är väldans nervös. Jag hatar sådana här möten där det ska bestämmas och pratas om mig när jag inte sitter med. Visst jag får komma in en stund senare men det är ju ändå så att de pratar om mig när jag inte är där.
Det värsta som kan sägas är att de ska ta mig till sölvesborg eftersom jag inte vill det och det bästa är att de ska ta hem mig till karlshamn för att detycker att min vård här är avklarad. Men sen har jag tusen olika senarier i huvudet för att jag ska kunna vara förberedd men jag kan ändå inte vara det till 100%.

Senare idag sk min sköterska komma hit för att prata om mina mediciner, han ska berätta varför jag tar dem och vad de är bra för. Jag hatar mina mediciner och vill helst inte ta dem. Men just nu så måste jag ta dem. Senare kanske jag inte behöver det, jag hade tänkt vara medicinfri när jag kommer hem till Blekinge.

Nu har E precis varit och hämtat tidningen, jag sitter här vid datorn och dricker kaffe och snart kommer dagpersonalen in. Klockan är inte så mycket och jag hade önskat att jag kunnat sova lite längre men nej så är inte fallet.

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0