ja ja, long time no seen

Ja det var ett bra tag sen jag skrev och jag kan lugnt säga att det har hänt saker och ting. Först för några månader sen så skrev jag mig i karlshamn och var till slut på ett möte med kommunen för någon vecka sen. Sen när jag åker därifrån får jag reda på att min gamla lägenhet ska bli ledig och då så bara bestämmer jag mig för att bosätta mig i sölvesborg igen. Dock gick inte mina kontisar med på detta att jag skulle ha min gamla lägenhet och inte ha så mycket stöd och kommunen var väl inte heller så glada över detta och sen nu i fredags så kom min lss-handläggare med ett förslag att jag skulle få en plats på ett boende i sölvesborg. Jag komme rnu att tacka ja till detta. Så äntligen blir det så till slut...sölvesborg.

kram
ANKi


Kommentarer
Jannike

Yeah :) Grattis, va roligt för dig. Det kommer att bli bra, jag tror på dig!

Kramar Jannike

2011-05-24 @ 08:28:39
URL: http://waruikokoro.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0