Jag undrar om jag har maskar i min hjärna

Just det undrar jag för jag tror att det är små hål i min hjärna som orsakar allting men jag vet inte om det är så...ahh fan det är bara sköj. Jag orkar inte så mycket just nu så min hjärna tänker en massa konstiga saker och det kan vara ganska kul men ganska jobbigt för jag orkar som sagt var inte med så mycket. Ja det blir en massa bladder men på tisdag ska jag och L till karlshamn på möte och då hoppas jag att jag kan få svar på vad som ska ske och om jag ska söka lägenhet inte för att jag tycker att jag behöver det men jag vet vad som kommer att hända men det vill jag inte ta här, lite krångel då kanske. Visst det finns vissa som har klurat ut min plan men det hoppas jag att de håller för sig själva. Inte för att jag vill att det ska spridas nej tack då bryter de mot sekretessen. Men det känns som om jag aldrig kommer att få komma till karlshamn..det tar bara en sådan himla tid med allting.
Så nu har jag ordbajsat lite..
kram
'ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0