lördag igen och tråkig helg

Ja alla helger här på SSS är ganska tråkiga man bara går och går och det händer liksom inte så mycket. Visst ibland har vi lite utflykter men det är ju inte hela dagen och man har inte så mycket på schemat heller.
Jag längtar tills på onsdag då jag ska åka till sölvesborg och titta på boendet. Pappa och Anne ska också vara med och kolla. Jag verkligen längtar tills jag kan få röra mig fritt och inte behöver tänka på att man måste vara tillbaka tills klockan halv 8 på kvällen.
Just nu är det städning på avdelningen och här sitter jag vid datorn och gör inte ett skit men jag klarar inte av att städa för jag vet aldrig vart jag ska börja, jag har tillräckligt svårt att städa på mitt rum och när så många hjälps åt vet jag absolut inte vart jag ska vara, ett litet bekymmer som jag har.
Min rygg börjar bli bättre men det har tagit nästan en vecka för den att bli bra och det känns att den är bättre.
ja ja, ni får ha det så gött...

kram
ANKi


Kommentarer
V

Önskar dig allt gott och äntligen blir det på tapeten. Skönt. Glad för din skull :) kram

2011-05-29 @ 19:15:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0