orka liksom

Jag orkar inte med mera möten längre. Kan jag bara inte få skaffa mig en lägenhet och sen är allt ur världen. Jag förstår inte deras resonemang längre. Jag vill ju ifrån växjö, kanske man ska sticka igen för det känns som om det är det enda sättet att komma härifrån. Nej jag ska inte sticka men jag kan säga som så att det lockar ganska mycket. Annars så händer det inte mycket här, dagarna har sin gilla gång. Och då menar jag att de se nästan exakt likadana ut varje dag.
Idag ska jag på vardagssamtal och innan dess så kommer D ner hit vi ska snacka skola och lite sånt..


Kram
ANKi


Kommentarer
caroline

blir bara värre att sticka där ifårn, de vet du.

Men önskar så att de kunde gå snabbare att de

kunde fixa nått till dej närmare din familj.

Du är så jävla bra Angelica, glöm aldrig det.. Du finna alltid i mitt hjärta!!!

2011-05-05 @ 19:06:52
URL: http://carolineshemligatankar.blogg.se/
ingamajNogersund blekinge

hej sticka hjälper inte!!!! men du VET ju varför du är i växjö förstår att du blir otålig men försök se det positivt att medecin o samtal hjälper!!!!!!!!!!!!!!kramizzar ingamaj

2011-05-07 @ 08:14:44
Tessie

2011-05-10 @ 14:43:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0