trött på larm och allt vad det innebär att vara på en avdelning

Fy fan vad jag är trött på allt detta. Jag vill verkligen härifrån nu. Jag hatar allting och vill bara hem till blekinge och sölvesborg. Tänk att få ha nära till släktingar och vänner. Folk kan komma och hälsa på mig utan problem.
Idag är en helt ok dag, ont som fan i ryggen men det är annars helt ok.
Saknar dom där hemma, men nästa vecka ska jag kolla på lägenheten och sen får det gå snabbt tycker jag..
Ja ja, hoppas att allt är bra med er där ute i friheten??!!
Idag ska jag nog också göra klart mitt omslag till kalendern som är i skinn, håller på med något som heter lasksömnad...det är iallafall jävligt roligt...

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0