För det mesta

Just nu pendlar mitt mående ganska mycket. Ibland vill jag göra saker och ibland vill jag bara dra täcket över huvudet och fortsätta att sova. Nu i några dagar har jag varit lite mulen, vill inget och orkar inget. Jag hade önskat att mitt mående skulle vara på topp jämt men så är det ju inte för någon. Men som sagt just nu är jag lite nere och vill bara vara kvar i sängen! Jag har inte så många vänner här nere utan de flesta är utspridda över Sverige, det hade varit skönt att ha några till för ibland är jag ganska ensam och har inte så mycket att göra. Men det är kanske för mycket begärt?? Jag vill att livet ska leka och att jag ska få må bra för det mesta! Men men det är väl så att man ska lära sig stå ut i alla lägen och man får väl ibland ta tjuren i hornen och fixa detta!



Kommentarer
vienna

Du försvann från min facebook,vill du så adda mig igen. Men du har kanske fullt upp och massa vänner..det är okej. Men vill bara säga att jag tänker på hur du har det ibland och det är med tro jag tänker. Den dagen du skriver din bok kanske så köper jag den. Du kommer klara det här angie..Kom ihåg och skriv den dagen du nått lyckan och väl och frid i sinnet. Så kommer jag bli väldigt rörd. Kanske låter detta konstigt men har man stött på många livs öden..nog om det. Att förstå att alla är individer med individuella behov och att kortfattat..nej det är svårt att förklara i skrift bara så här. men ivilket fall ha det så fint dom stunderna du kan och ta vara på dom. Det gäller och hitta sig själv och förlåta sig själv och det kan ta tid. Den dagen kommer du känna dig fri i sinnet. Har sett i din dagbok och vet att du kommer fixa detta.du har redan skrivit en del och det förklarar mycket..även om du inte tänker på det när du skriver det. Slut tjatat på mig nu. Stor kram vare sig du vill eller ej :):)

2011-11-16 @ 18:08:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0