Kan inte sova och då är det grubbleri för hela slanten

Ja här ligger man i sängen och smider planer till ett bättre liv! Vad ska man göra för att bejaka det som är bra? Hur ska man underhålla detta! Jag går på så mycket aa-möten jag bara kan för att hålla mig sprit och drogfri och det funkar på mig! Jag mår bra efter dessa möten och det ger mig något att jobba med. Annars tar jag ofta till en bok och vem det är det beror helt på humöret. Men dessa saker behöver jag för att må bra! Är också inne på att börja föreläsa igen. Något som jag verkligen gillade för det gav mig något och det gav dem som lyssnade helt andra vinklar. Jag var också relativt duktig på det också, så kanske det blir ut igen med detta. Nej nu kom verkligen tröttheten så det är väl dags för mig att sova!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0