Min röst, hur viktig är den??

Jag har nu tagit kontakt med tidningen angående min tid inom psykiatrin. Jag vill visa och berätta om hur det är att vara inlagd. Jag berättade i korta drag min historia om självskador och hur det är att vara patient och vad som faktiskt händer bakom dom där dörrarna! Jag vill att folk ska veta! Dessutom nu när Blekinge ska dra in x antal tjänster inom psykiatrin i hela länet! Det är under all kritik som det är nu hur kommer det då bli när dessa tjänster försvinner? Hur kommer det bli för de patienter som söker vård, för ju mindre personal det finns desto mindre platser finns det. Dessutom kommer jag också berätta om hur Karlshamns avdelningen vägrade ta emot mig som patient! Ja mycket kommer att tas upp och frågan är bara vilken debatt det kommer att bli! Hoppas på en del gensvar!
Kram
ANKi



Kommentarer
Heléne

Håller tummarna! Tusen kramar <3

2011-11-08 @ 17:35:20
anja

vänta bara. jag hänger på. tror du inte fan att mötet med läkaren på måndag blev inställt???

2011-11-10 @ 18:07:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0