Natten har alltid varit värst

Natten har aldrig varit min tid på dygnet! jag är en morgonmänniska!!! Nu när jag ligger här och funderar över livet i allmänhet. Då kommer jobbiga tankar och jag börjar alltid skriva ner dem för att få dem ur mig! Jag är glad och tacksam för mycket, att jag har folk omkring mig som bryr sig, att jag har min familj och andra betydelsefulla personer! att jag idag är ganska stolt över mig själv är ett stort framsteg. Snart drar jag ju igång med min föreläsning som heter " mitt liv som Angelica " hoppas att den lockar folk! Där lät jag girig men visst vill man ha folk på sina föreläsningar! Nej nu drar det i ögonen! Måååste sova!!
Kram
Anki



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0