Trygghet

Detta är ett viktigt ämne för mig för om jag inte är trygg så mår jag inte bra. Det främsta är trygghet med mig själv och sen tryggheten jag känner med andra. Vilka jag kan anförtro mig åt! Jag har vissa som vet allt om mig och det är tryggt sen har jag tappat några vänner på vägen som jag önskar att jag får tillbaka! Men precis som mycket annat så kommer det nya vänner! Jag får bara ha tålamod att de ska dyka upp! Idag är det ganska ok med mig, livet går sakta men säkert framåt och jag växer ihop som människa. Det tar ju några år att ta sig tillbaka till det som en gång var och ända vägen dit kommer jag nog inte men en bra bit kommer jag säkert! Nu ska jag snart åka och handla! kanske det blir något gott till kvällens mys med en bra bok!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0