Virrigt värre

Denna dagen har varit ganska mycket upp och ner! Mådde väldigt bra hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen men när jag kom hem från far så vände allt! Hur kan detta komma sig? Jag har mått bra alla andra dagar men nu så svänger det, jag vill inte grubbla för mycket omkring det men livet är ju så ups and downs liksom och det är nog bara så att ta en stund i taget och gå vidare. Inte lägga ner allt för stor möda på att bena upp allt utan ta lite i taget. Nu är jag precis hemkommen och tänkte läsa lite innan sömnen kommer, just nu läser jag Hypnotisören, den som ska komma som svensk film. Tänkte att de flesta talar gott om författaren Kepler och jag ville gärna läsa något av honom! Än så länge faller den mig helt i smaken!!
God natt
Kram
Anki



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0