argsinta dagar

Dessa två dagar har jag varit väldans arg över saker och ting. Vart denna ilska kommer ifrån vet jag inte men nu finns den här. Jag mår väl inte direkt dåligt men jag har en konstig känsla över saker och ting. Jag gör då så att jag lägger mig i sängen och funderar vad som är fel, jag grubblar inte men det blir mycket tänkande. Ibland måste man få ha sådana dagar och just idag är en sådan dag. Önskar så att mina vänner vora närmare och att jag kunde haft någon att umgås med. Nu är jag mest ensam och hoppas på att dagarna ska gå. Det är väl en sådan period i mitt liv just nu, hatar dock höst och vinter.
Nu ska jag vandra till min säng och fortsätta läsa min bok som jag lånat på bibblan..

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0