Snart bär det av till Bromölla

Snart ska jag ivägpå möte. Jag är så stolt över mig själv att jag tagit detta initiativ till att sluta dämpa min ångest med droger och alkohol. Jag mår icke bra av det. Visst det var ett tag sen jag levde sådant liv med tanke på att jag varit inlagd sååå länge nu, bara hemma i 2veckor innan man blev inlagd igen. Hoppas så att få komma ut i det friska livet igen, träffa nya vänner och att få må bra. Inte sitta inlåst, jag mår bara sämre av det. Tänker ofta på mina vänner i växjö, saknar alla. Men jag är glad av att slippa Växjö nu, en gång hotade läkaren att skicka tillbaka mig till Växjö, tack o lov så började jag ta medicinen igen och slapp bli skickad till Växjö igen. Min värld hade verkligen rasat då.

Nu sitter jag här hemma i min lägenhet, regnet öser ner över Sölvesborg, ja då är det väl höst igen då...Imorgon jobba U, så då blir det väl fart på mig igen. Har mest häckat framför datorn idag.

kram
ANKi


Kommentarer
caroline

har faktiskt varit på ett AA möte i sölvesborg, annas bara i kristianstad

2011-10-07 @ 19:30:40
URL: http://carolineshemligatankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0