Som ett barn som väntar in julafton

Ja jisses vad jag sitter och väntar på att det ska bli lördag då jag ska åka ner till malmö och hälsa på min vän Karin. Hon är en sann vän i den bästa av världar. Utan henne så skulle mitt liv kännas väldigt tomt. Hon vet allt om mig och hon är den första personen jag skulle ringa till om jag var tvungen att välja en enda. Jag vet att hon finns där för mig och ställer upp i vått och torrt så mycket som hon orkar. Jag vet ju att hon också har och har haft det väldigt tufft i sitt liv men vi båda kämpar efter att ha en så väl fungerad vardag som vi bara kan. Hon är en sann kämpa. Hon har stått ut med det mesta och jag beundrar henne att hon inte gått under jorden efter allt vad hennes liv blivit prövat med. Karin träffade jag för snart två år sedan, vi var inlagda tillsammans. Första tiden i vår bekantskap så sade jag inte så mycket men hon fanns där ändå. Vi har delat mycket tillsammans och vi vet vart vi står i de flesta frågor. Hon är en klippa. Hon vet vart gränsen går och hon är en sann vän. Ja Karin i all sin prakt. Äntligen ska vi ses igen, nu var det några månader sen vi sågs men vi har hållit kontakten nästan dagligen. Jag längtar så efter att det ska bli lördag dåjag får träffa min vän. Ja, jag är som ett barn på julafton.. kram ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0